افزونه WooCommerce Points and Rewards - امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس، می تواند یک ویژگی ویژه برای سایت و فروشگاه ووکامرس شما اضافه کند تا بتوانید امتیازی را برای ارسال نظر در اختیار کاربر قرار دهید و با ارسال نظر برای یک محصول یا اگر محصول را خریداری کرده اید، امتیاز ویژه ای به او بدهید. . Give them a gift! Surprise users with the WooCommerce Points and Rewards Plugin to buy points from users and encourage them to buy from your site, and by earning points by purchasing the product, you can top up their account.

WooCommerce Points and Rewards - امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

WooCommerce Points and Rewards – امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

مشتریان خود را با برنامه های وفاداری مبتنی بر امتیاز و پاداش های فوری وفادار کنید

جمع آوری امتیازها ابزار بسیار قدرتمندی برای مشارکت و وفاداری مشتریان است و به آنها اجازه می دهد پس از رسیدن به آستانه های امتیازی خاص در پول خود صرفه جویی کنند یا پاداش دریافت کنند.

در چشم انداز استراتژی های بازاریابی، طرح های جمع آوری نقطه عطفی در فعالیت های وفاداری هستند.

به لطف امتیازها و جوایز YITH WooCommerce، می‌توانید کاربران را تشویق کنید تا در فروشگاه خود ثبت نام کنند تا امتیاز کسب کنند، و همچنین به هر خریدی که انجام می‌دهند، در آستانه‌های خرج شده خاص، در روز تولدشان، در هر بررسی منتشر شده امتیاز اختصاص دهید. روی محصولات شما و غیره

همچنین می‌توانید یک سیستم ارجاع قدرتمند بسازید و از گیمیفیکیشن‌ها برای افزایش فروش خود از طریق تعیین اهداف استفاده کنید تا مشتریان را برای دستیابی به سطوح جدید، رتبه‌بندی عمومی و نشان‌های گرافیکی با امتیازات و جوایز WooCommerce جذب کنید.

امتیازها به طور خودکار از طریق کوپن تخفیف اعمال شده در سبد خرید کاربر بازخرید می شوند. راه اندازی و مدیریت آسان، افزونه ما راه حلی قطعی برای ایجاد یک برنامه وفاداری قدرتمند برای مشتریان شما در تنها چند دقیقه است.

امتیاز و پاداش ووکامرس WooCommerce Points and Rewards چه می کند؟

مشتریان خود را با یک برنامه وفاداری مبتنی بر امتیاز و پاداش های فوری وفادار کنید.

چگونه می توانید از آن بهره مند شوید:

حفظ مشتری: از طریق امتیاز، می توانید درصد حفظ مشتری را افزایش دهید، آنها را وفادار کنید و خریدهای تکراری را برای کسب امتیاز برای بازخرید تشویق کنید.

ایجاد روابط با WooCommerce Points and Rewards:

مجموعه‌ای از امتیازها از نظر روانی به مشتریان پاداش می‌دهد و رابطه بلندمدت بین مشتری و فروشگاه را تقویت می‌کند.

افزایش تبدیل با امتیازات و جوایز ووکامرس:

سیستم‌های امتیازی مشتریان را وادار می‌کنند تا برای جمع‌آوری امتیاز و رسیدن به یک هدف بیشتر هزینه کنند (۴۷٪ از خریداران جمع‌آوری امتیازها را برای دریافت کوپن تخفیف یا یک محصول رایگان کامل می‌کنند).

با امتیازات و جوایز WooCommerce، مشتریان خود را خوشحال‌تر کنید:

دریافت امتیاز، جوایز و تخفیف باعث خوشحالی بیشتر مشتریان می شود که عامل مهمی برای رشد کسب و کار است.

از گیمیفیکیشن برای افزایش فروش خود با تعیین اهدافی که مشتری می تواند برای رسیدن به سطح بعدی یا کسب نشان دست یابد، استفاده کنید.

با اختصاص امتیاز به کاربرانی که پیوند ارجاع را با امتیاز و پاداش ووکامرس به اشتراک می گذارند، یک سیستم ارجاع را فعال کنید.

آنها می توانند به ازای هر مشتری جدید که از طریق لینک ارجاع خود ثبت نام می کنند و همچنین برای هر خریدی که از طریق این لینک ارجاع انجام می شود، امتیاز دریافت کنند.

WooCommerce Points and Rewards - امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

WooCommerce Points and Rewards – امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

با افزونه WooCommerce Points and Rewards – امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

  • با WooCommerce Points and Rewards یک مقدار جهانی تنظیم کنید و از قوانین استفاده کنید تا مقدار متفاوتی امتیاز به محصولات یا دسته‌های خاص اختصاص دهید
  • یک قانون کلی ایجاد کنید تا تعداد امتیازهایی که باید بر اساس ارزش محصول تخصیص داده شود را تعریف کنید و در صورت نیاز، تعداد متفاوتی را به محصولات یا دسته‌های خاص اختصاص دهید.
  • (به عنوان مثال، شما می توانید تعداد امتیاز بیشتری را در خرید محصول X فقط اختصاص دهید و هیچ امتیازی را به محصولات متعلق به دسته Y اختصاص دهید).
  • استفاده از قوانین برای اختصاص مقادیر متفاوت امتیاز به کاربران خاص، نقش های کاربر، اعضا یا کاربرانی که به یک “سطح” خاص دست پیدا می کنند.
  • همه کاربران می توانند به ازای هر ۱۰ هزار تومانی که در فروشگاه شما خرج می کنند، ۱ امتیاز دریافت کنند، اشکالی ندارد. اما شاید شما نیاز بیشتری داشته باشید.
  • شاید بخواهید به اعضا (اگر از افزونه عضویت ما استفاده می کنید) یا کاربران خاصی را با اختصاص دادن ۲ امتیاز به ازای هر ۱۰ هزارتومان خرج شده به آنها پاداش دهید.
  • همچنین می‌خواهید از اصول گیمیفیکیشن استفاده کنید و به کاربرانی که ۱۰۰۰ امتیاز جمع‌آوری کرده‌اند و به سطح “طلایی” دست یافته‌اند پاداش دهید و به ازای هر ۱۰ هزارتومان خرج شده ۵ امتیاز به آنها اختصاص دهید.
  • شما می توانید با WooCommerce Points and Rewards قوانین نامحدودی برای وفاداری و پاداش دادن به بهترین مشتریان خود ایجاد کنید.
  • فعال کردن کسب امتیاز برای همه کاربران یا فقط برای کسانی که با یک نقش خاص ثبت نام کرده اند با امتیاز و جوایز WooCommerce
  • انتخاب کنید که آیا کسب امتیاز برای همه کاربرانی که در فروشگاه شما خرید می کنند فعال شود یا اینکه آن را فقط برای کاربرانی که نقش خاصی دارند در دسترس قرار دهید.

WooCommerce Points and Rewards - امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

WooCommerce Points and Rewards – امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

با WooCommerce Points and Rewards امتیاز اضافی را بر اساس دستیابی به برخی اهداف یا بر اساس شرایط خاصی مانند کاربران تعیین کنید

با اختصاص دادن امتیاز اضافی به کاربران خود هنگام رسیدن به یک هدف (به عنوان مثال امتیاز اضافی پس از ثبت ۱۰۰ سفارش، پس از صرف مبلغ کل ۱۰۰۰ یورو، هنگام کسب ۵۰۰ امتیاز، هنگام دستیابی به یک سطح خاص یا رتبه شماره ۱ رتبه و غیره) به کاربران خود پاداش دهید. )

یا در شرایط خاص (مثلاً ۱۰ امتیاز در روز تولد آنها، ۵ امتیاز برای هر نظر ارسال شده، ۳۰ امتیاز برای هر کاربر جدیدی که از طریق پیوند ارجاع ثبت شده است، و غیره).

از گیمیفیکیشن با ایجاد سطوح و نشان ها برای رتبه بندی و پاداش دادن به مشتریان خود استفاده کنید

ما پلاگین خود را با افزودن سطوح و نشان هایی که به دسته بندی مشتریان بر اساس تعداد امتیازهای جمع آوری شده کمک می کند، بهبود بخشیده ایم.

به این ترتیب، می توانید با WooCommerce Points and Rewards جوایز و قوانین سفارشی ایجاد کنید تا به مشتریانی که به سطوح خاصی می رسند پاداش دهید (چه با امتیاز اضافی یا با نرخ تبدیل امتیاز بالاتر).

برای هر سطح می توانید یک برچسب، رنگ و نشان سفارشی تنظیم کنید که در حساب من و در رتبه مشتریان نمایش داده می شود.

امتیاز و جوایز WooCommerce با WooCommerce Points and Rewards 

صفحه ای ایجاد کنید تا رتبه بندی بهترین مشتریانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند را نشان دهد

مردم غریزه رقابتی دارند: از این مزیت استفاده کنید و یک رتبه بندی عمومی از آن دسته از مشتریانی که امتیاز بیشتری جمع آوری کرده اند ایجاد کنید و به کاربر برتر با امتیاز اضافی پاداش دهید.

صفحه حساب من را با بنرهای سفارشی سفارشی کنید تا کاربران را به جمع آوری امتیاز بیشتر تشویق کنید

بنرهای نامحدود ایجاد کنید و از بین سه دسته در دسترس انتخاب کنید: یا «ساده» (متن)، «امتیاز بگیرید» تا مشتریان خود را به انجام یک اقدام خاص تشویق کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید (مانند بررسی یک محصول، تکمیل نمایه، به اشتراک گذاری پیوند ارجاع، و غیره.)،

یا “هدف” (مانند کل هزینه، دستاوردهای سطح خاص و غیره)

با WooCommerce Points and Rewards بنرها را با رنگ ها، تصاویر و نوارهای پیشرفت سفارشی کنید تا عالی به نظر برسند.

پیام های نمایش داده شده در صفحه محصول، حلقه و سبد خرید را سفارشی کنید

یک متن سفارشی درج کنید، یک نماد یا یک تصویر آپلود کنید، متن و رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید تا پیام نمایش داده شده به کاربران مربوط به امتیازاتی که با خرید محصول به دست می‌آورند، بهتر شود.

WooCommerce Points and Rewards - امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

WooCommerce Points and Rewards – امتیاز دهی به فعالیت کاربران در ووکامرس

با WooCommerce Points and Rewards انتخاب کنید که هنگام بازخرید امتیاز، تخفیف ثابت یا درصدی ارائه شود

امتیازهای کسب شده توسط کاربران می تواند به عنوان تخفیفی که روی سبد خرید آنها اعمال می شود، استفاده شود.

انتخاب کنید که تخفیف به صورت یک مبلغ ثابت (مثلاً ۵۰ یورو) اعمال شود یا به صورت درصد (۲۰٪ از ارزش سبد خرید).

نرخ‌های تبدیل متفاوتی را برای کاربران خاص، نقش‌های کاربر، اعضا یا کاربرانی که به یک “سطح” خاص دست می‌یابند تنظیم کنید.

شما می توانید یک قانون بازخرید عمومی تنظیم کنید که یک کد کوپن ۲۵ دلاری برای مشتریانی که به ۱۰۰ امتیاز می رسند ایجاد می کند.

اما، همچنین در این مورد، شما نیاز به یک راه حل سفارشی برای ارائه یک کد کوپن ۵۰ دلاری فقط برای اعضای حق بیمه دارید.

با قوانین بازخرید جدید، می‌توانید نقش‌ها، اعضا یا سطوح کاربری خاص را با تنظیم نرخ تبدیل بالاتر (یا پایین‌تر) فقط برای آنها پاداش دهید.

با WooCommerce Points and Rewards برای تشویق کاربران به ثبت سفارش قبل از انقضای امتیاز، اعلان‌هایی را برای کاربران ارسال کنید

مشتریان خود را وادار کنید تا بدون از دست دادن امتیازهایی که تاکنون جمع آوری کرده اند، دوباره به فروشگاه شما برگردند تا خرید کنند: یک استراتژی قدرتمند و آسان برای داشتن مشتریان بازگشتی و افزایش فروش شما.

نام‌نویسی حساب جدید